Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

13. apr 2018

Hästi soe reede ja 13 aprill

 Ja nüüd pean  vabandama eelmise  appikarje eest ... Täna oli rõdul päikesevanni võttes nii   nii kuum ...  täielik suvi . No ei saanud kaua istuda .. käsi haaras luua ja kühvli järgi ja oligi natukese aja pärast mitu kilekotitäit prahti  väljaviskamiseks valmis ... kotitäis klaaspurke ja talvel minemavisatud mittevajalikke purke ja potsikuid ..



see  siin on talvel kogunenud praht 
↓↓↓



Homme lasen Eerol viia suurde prügikasti  ja klaasesemed eraldi ..  jaa  tahaks juba saada  vaibad maha ja lilled pottidesse .
Kui nii edasi siis varsti  on  rõduhooaeg avatud ...
Aknaid veel pole  pesema hakanud .... aga varsti peab ka selle tööga alustama ..







ja mõni pilt  paari aasta tagusest rõdusuvest 
↓↓↓

minu kartulikasvatus lillepotis 




ja siin uutmoodi kartuli kasvatus ämbrites   ... peab muretsema palju ämbreid ja kartul kasvama , sügisel kallad mulla koos kartulitega käru peale ja nopid kartulid sealt välja ... selle idee sain soome  Timo blogist     vaata siit  





3 kommentaari:

  1. Tubli ja tragi! Ma juba igatsen Su rõduilu pilte!

    VastaKustuta
  2. Mina pole kartulit potis kasvatanud, aga mul on kompostikastis küll koored kasvama läinud ja sügiseks on ilusad kartulid kasvanud.
    Ostsime ka pühapäeval rõdule uue laua ja toolid ning istutasin võõrasemad kastidesse. Tegelikult on aias praegu juba lilli küll.
    Usun, et saad ka sellel nädalavahetusel oma rõdule kõik lilled ära istutada, mis natuke ka jahedamat õhku taluvad.

    VastaKustuta
  3. Rõõm näha selliseid pilte ja looduse jõu =)

    VastaKustuta