Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

30. jaan 2018

Kus on sünnipäevalaps

 Ma olin juba enne nii mures et jälle sünnipäevale minek ja seal siis suur  mure jälle kuidas mitte ennast täis õgida head ja paremat ja siis veel head ja paremat selle otsa . No ma siis helistasin sünnipäevalapsele ja tegin talle  ettepaneku et ärgu minu jaoks midagi magusat  tehku ega arvestagu sellega et   see jääb siis söömata ... minu poolt . Kuna sünnipäevalaps on ise ka kaaluteadlik inimene ja eriti ka vaevleb selles hädas et kuidas saaks elada ilma magusata siis me tegime juba plaani valmis et  suhkruga asju ei paku või siis kui pakub siis teistele ja meile on eraldi  puu-ja juurviljad  magusa asemel ..
 No nii
    Pühapäeval siis saime kokku ja Made viis meid ilusasti autoga pärale ja   pidu algas lauluga ja shampuseklaaside kõlinaga ..  Pakuti tortillasid ja see mida keegi sisse tahtis panna pidi siis ise Pulled pork -tortillatvalima ..  valikuvõimalus oli suur .  Oli jälle tore üle pika aja kokku saada ,viimati nägime ju jõulupeo aeg Made juures  .


isegi  kuuseke oli veel toas ja üldse ei häirinud selline   kunstipärane kuusekene 






Jukka Rintala servietid 


Helgi on nii  armas inimene ja nii naiselik ja   ja oskab kohe kõike teha mida ka ette ei võta selle teeb kohe ära  , koob ja heegeldab ja teeb muid käsitöid ja mida ta arbuusidest välja lõikab ja üldse nii  andekas .  Sisustab kodu ja käib palju ka reisimas  . Oskab teha nii maitsvaid toite ja   hoolitseb ka ainukesena oma vanemate eest.  Ja kõike seda jõuab ta teha peale tööd ja vabast ajast . Nüüd on ta ka vanaema rolli  hästi sisse elanud ja pisike  lapselaps on  nii armas ...  Noh sõnadest jääb väheks, et Helgit kiita. 
Palju õnne ja pikka iga sulle armas sünnipäevalaps ..  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar