Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

13. mai 2018

Kuidas ma peaaegu hommikuni eurovisiooni jälgisin

 No lõpuks siis sai  see suur pidu ja pillerkaar läbi .
"Kana "    tegeliku nimega Netta Barsilai võitis --- tore muidugi . mina olen  paksukeste poolt, et julgevad ennast ilma ees   häbenemata näidata  ja veel huumoriga võtta nii tähtsat sündmust .. Mingit    kompleksi polnud näha ja tshakrad olid ka lahti ... ( nüüd palju juttu sellest tshakra asjast )  taustatantsijad oleks nagu tarvitanud midagi.
Venemaa taustatantsijast veel see poiss - kes munade peale maandus  spagaati sellise raevuga, et pidi minu arust küll kõvast haiget saama .. ma päris ehmatasin kui ta jooksis jooksis ja siis munade peale prantsatas .... see oli küll neljapäeval mitte eile   nad ei saanud edasi ju finaali .

 Muidugi kõigepealt  minu armas teisest  kodumaast Soomest .
No ma ei saanud aru ...  kui ma seda laulu kuulasin enne Lissaboni minekut siis need taustalauljad ei kiljunud nii koledasti - nad muutsid vist natuke,  aga halvemas suunas  ja poolfinaalis kukkus ka taustatantsija kui hakkas trepist üles ronima .. No igaljuhul Saara Aalto oli väga hea ja laul ka hea aga  kusagilt ei tulnud zürii punkte , õnneks Eestlased rahvas hääletas  Saara poolt, muidu oleks ju päris viimaseks jäänud  . 
   Oli ju palju palju igavamaid laule ja lauljaid .. Ah ma ei saa aru ...  see on vist tõsi et rahvas nõuab tsirkust ja leiba  .  Noh said nad oma tsirkuse selle kana lauluga   Saara ise on väga imestunud ja ütles, et see oli tal üldse kõige parem esinemine kogu elus ja kuidas ta on lapsest saadik unistanud Eurovisioonist  ...
Samuti Rõbak
 Nii õnnejunnis oli ja arvati ka et võidab aga minu arust see  eelmine laul  oli palju parem ..  aga jäi 15 kohale
 Saksa ja Prantsusmaa laulud mida olin kõige vähem kuulnud -  need jäid meelde ja meeldisid . samuti Itaalia kaks meest  väga ilus laul ...  Jäi 5
 Viikingid said ka hea koha  kohe peale Eestit 9 koht neile ja  Kirkorovi laul siis jäi 10 ndaks . Oi küll ta pärast vene tv pealt ,ma kuulasin, kuidas ta kummardas ja tänas, et Venemaa andis Moldaaviale 12 p      nii zürii,  kui ka televaataja hääled  .  ütles et nii hea et naabrid ei vedanud alt , eks ta lootis ka et  Estonia talle ka annab punkte ,aga Eesti andis Moldaaviale ainult ühe punkti . Noh hea et nüüd on jälle aasta aega rahu majas

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar