Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

8. märts 2018

Naistepäevatervitus

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

 Kuigi see polegi nii  eriline püha aga ikka soovitakse sel puhul naistele õnne ja tuuakse ka lilli ja  seda ikkagi igalpool tähistatakse sellega, et  hommikul  tuletatakse meelde abikaasale:  " Kuule täna on naistepäev kas sa ikka lilled tood mulle täna ?".. 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Heh . Muidugi kõik mehed pole sellised "idioodid" ja saavad ka ilma meeldetuletamata hakkama, aga mul on selline tunne, et kui ei ütle, siis  mees arvab, et ma ei hooligi lilledest sel päeval ,  või äkki  olen ära unustanud ja ei  peagi tooma ....  aga mina hoolin  küll ... 

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
    Minule on mees ( soomlane) ka alati toonud lilli ja kimbukesi , aga ikka  minu meeldetuletamise peale  ( tema kodus lilletraditsiooni polnud  ega naistepäevast ammugi ei teatud midagi ) ... ja kui mina meelde ei tuletaks siis oleksingi ilma lilledeta ,  mis siis et mina meelde tuletan, mina nii peps ei ole, et hakkan  omaette  jonnima ja   närvitsema, et mulle ei toodudki, parem tuletan hommikul ikka korralikult meelde et ilma lilledeta   on lood  pahad ... ja siis saan lilled ja olen rõõmus.
Mõni võib arvata , et   häh, kerjamise peale saadud lilled ei lõhna - aga  lõhnavad ja seisavad kaua vaasis ka ..
    Parem ikka lilledega, kui lilledeta  ja kui oleksin üksik, siis ostaksin naistepäeva puhul  endale ise lilled ja rõõmustaksin ikkagi, ega halaks, et oh -oh-  ma olen nii üksik   kes mulle tooks lilli.    
    See lilletoomise traditsioon saab ikka alguse kodusest kasvatusest , kui ikka väikesest peale isa koos oma poja või tütrega läheb emale lilli tooma ja räägib samas lapsega  kui hea meel emmel on kui lilli viime ja  siis näha ema silmades suurt rõõmu- kui saab   selle lillebuketi ....  see jääb lapsele meelde ja ta viib seda head traditsiooni edasi kindlasti ka oma pere puhul, aga seal peredes kus lilli ei kingita siis seda ei saa ka õppida ... nojah kui ikka toredad  sõbrad viivad oma  naisele ,emale vöi tüdrukule  lilli- ka see võib innustada, aga oleneb ju ka sõpradest ... võin tuua töökohast  näite, kus   poisslaps alati kui tuli ema juurde tööle, siis kallistas emmet  siis kui tuli kallistas ja siis kui hakkas ära minema kallistas , neil oli kohe selline tore traditsioon        ja ei häbenenud teha seda  teiste juuresolekul  isegi sõprade  -nagu muidu teismelised häbenevad õrnuseavaldusi, eriti poisid. Ja siis tean, et kogu   selle poisi sõpruskond  ei häbenenud kallistada  ...  Kõigil oli see komme au sees  , nii et sõbrad loevad palju ...  eriti teismeeas sõbrad .... Aga muidugi ikka oma pere traditsioonid on kõige tähtsamal kohal .

 Kord aastas võib ise ka endale tuua lili . Kui kedagi lähedast pole kes  taipaks tuua .
Hurraaaa , täna on meie päev !
RÕÕMUSTAGE NAISINIMESED !

nalja kah 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar