Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

17. veebr 2018

Täna 2 poolfinaal

II POOLFINAAL

1. Marju Länik "Täna otsuseid ei tee"
2. Rolf Roosalu "Show A Little Love"
3. Frankie Animal "(Can't Keep Calling) Misty"                     sai edasi
4. Eliis Pärna ja Gerli Padar "Sky"                                          sai edasi 
5. Indrek Ventmann "Tempel"
6. Evestus "Welcome To My World"                                       sai edasi 
7. Karl-Kristjan & Karl Killing (ft. WATEVA) "Young"   said edasi 
8. Metsakutsu "Koplifornia"
9. Girls In Pearls "Spellbound"
10. Nika "Knock Knock"                                                           sai edasi 
KES PÄÄSEB EDASI?
⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽⦽
𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑𓉑
 ESIMESE POOLFINAALI LAULUDEST PALJU  IGAVAMAD AUSALT

     No nii enam vähem kes  mulle   natukenegi midagi pakkusid olid NIKA  , Karlid,  Rolf  aga tema lihtsalt  ei saa kuidagi  edasi ,   ehk saab Marju Länik edasi -kuna   selleks ta ju oligi sinna konkurssile  valitud et oleks mingi vana  60 aastane eesti laulja  vahelduseks noortele ja vihastele .  Noh Frankie animal saab edasi  kuna tütar Maria ja isa ju kuulus mees .. teda poleks mina eadasi  valinud  . pole ju mingi eriline laul  . Metsakutsu ei saa kindlasti edasi,  või kui saab, siis sellepärast, et finaalis  kergem välja jätta ...        pole kahju ... jah , nii kahju  et teisest poolfinaalist pole kedagi eurovisioonile saata ...

⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪

SOOME ESINDAJA EUROVISIOONIL  
                                               S a a r a  A a l t o


2016. aastal osales  Saara Sofia Aalto Suurbritannia  laulusaate "The X-Factor UK"   ja jäi 2 kohale
〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷〷
 No vaatasin ma selle  lauluvõistluse siis ära ja nagu arvasingi nii enam vähem läks ... ainult keda ei osanud  arvata oli Evestus - aga saate ajal laulu kuulates hakkas ta mulle isegi meeldima  ..  Kerli ja Eliis ka hakkasid meeldima alles  TV  saates ja ikka väga ilus hääl ... Eliisel .  No Rolfist  on mul igal aastal kahju  .... Ma nii tahaks, et ta saaks edasi ...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar