Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

29. okt 2017

Mure ema pärast



 Nüüd siis  juhtus selline asi . Neljapäeval kusagil kella  20  paiku helistasin emale ja peale seda ta   natukese aja pärast kukkus , seda aega ei tea aga magama ta veel polnud läinud ja see võis siis olla peale kella 8 õhtul.  Ema ütles et kukkus  täiesti ilma  kukugile komistamata ega paha ka ei hakanud ega midagi  lihtsalt üks hetk kukkus ... Kukkumisel lõi ära pea ja käed jalad,   peas oli olnud väike auk ja vererada  ( nire )oli pealaest kuni kõrva juurde  juustes  .. mina nägin seda alles laupäeval, kui skype sai korda emal . See oli ülemine pilt ,   siis polnud nii sinine , Täna aga pühapäeval  oli kogu silm potisinine ja lilla ja silma alt ja laug ...

 NO vot ja kuna ta püsti ei saanud ja liigutada , siis istus ta seal kogu öö ja tuld ju ka ei saanud kustutada ..   järgmisel päeval enne lõunat tuli sotstöötaja  Allan,  kes talle süüa poest toob ja tema avastas et ema on luku taga ja  maas - läks abi kutsuma ja tulid lõhkusid luku ära ja aitasid ema üles ...    Siis mina sain teada alles  peale lõunat    kui ema mulle helistas ... ta pidi helistama, kui saab skype korda ... ja siis rääkis mis tal juhtus ..
Appi, Issand jumal appi . 
 Vanal inimesel selline kõva kukkumine on ikka väga ohtlik , hea et ärkas  peale seda. JUmal tänatud .. Iga hetk on nii   ohtlik selles vanuses ei tea kunagi mis järgmisena juhtud
  Aga vanadekodusse ta minna ei taha  ...   Seal on valve 24 tundi ööpäevas  ja samasugune üks tuba kahe peale ainult .  ja omad asjad saab kaasa .
 MIna teada sinna panema ei hakka enne kui ta ise nõus on , aga ta pole nõus veel praegu ...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar