Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

22. juuni 2017

Soovin õnne

Täna on minu ühel  väga heal töökaaslasel ja sõbrannal 75 aasta juubel , saatsin talle kaardi ka mille ise valmistasin .  Olime kunagi  tööl samas lasteaias ja käisime hästi palju läbi.   Meil sai alati nii palju nalja ja  oli huvitav vestelda . Samas oli ka ta minu vanema poja kasvataja . Pärast ta läks meie lasteaiast ära . Töötas teises  lasteaias muusikaõpetajana . Siis aga kolisin mina ära ja   tema kolis Viljandist ära tütre  juurde  tallinna lähedale. Noh suhtlesime kirja teel pöhiliselt sest telefoniga on kallis ja  arvutit tema ei kasuta , nüüd ongi tütar teinud meile vöimalikuks et saame sküpes suhelda harva aga see ka hea et niipaljugi .. Täna siis ta juubelipidu ja soovin talle minu kallile sõbrannale palju palju tervist ja aastaid ...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar