Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

9. juuni 2017

Muljed Sitsiiliast


Sõbrana käis külas, muljetas Sitsiilia reisist, just olisamas kohas käinud , kus minu lapselaps eelmisel kuul puhkas .. nii tuttavad pildid ..
 Ja muidugi kui ta tuli siis nagu alati ikka suure kotitäie  kingitustega.
 Magnet jääkapi peale, kus on moottorratas ja seal istumas mees ja naine , nagu meie  Eeroga ..  siis väga vahva kaelaehe-  auguga südamekujuline  ripats
  merelainetepoolt lihvitud väga siledad kivikesed ja maiustusi ka . õnneks vähe .. aga ära sai proovida ka kaugelt toodud persikuid ja maasikaid ja kirsse. Kohe päikeselisema maitsega . 
Piibelehed ja meelespead oli ta oma kätega korjanud tee pealt siia tulles, aga imeilusa roosikese töi poest ütles et nii ilus roos oli et kohe pidi võtma
  Veel tõi Anneli maitsta ühte väga head juustu  ja nime unustasin üles märkida ja ka  arbuusi , oi see oligi juustuga nii hea .. Juust ja arbuus - hea koos.


nii hästi löhnasid veel öhtul kui istusime eeroga öhtusöögilauas siis kohe oli nii hea lõhn

Täitsa vapustavalt ilus roosikene



kaugelt Sitsiiliast




nii lihvitud kivikesed

 Mina valmistasin coleslav salati  ( sõna on kole ,aga salat sai hea ..
 Hästi peeneks  riivitud porgand ja värske kapsas ja
 omalt poolt panin juurde veel  kuumas veest läbi käinud brokkkoli ja selle riivisin ka ära .
Sibulat ega peterselli ei lisanu
 Majoneesi mul polnud aga lisasin lusika täie hapukoort ja oi kui hea salat tuli





Kõrvale pakkusin kartuliputru just sain enne valmis kui sõbranna tuli .
Isegi tee oli valmis aga siis läks meil nii muljetamiseks et mina unustasin ära .
 Oli nii tore  koos lobiseda ja   aitasin tal pilte telefonist arvutisse tõmmata . Palju palju palju kifte pilte .  Hakkan siis albumit koostama reisist ..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar