Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

14. jaan 2014

Sain üllatuse

 Need kommid ja pähklid  on söödud ja nätsusid ja lutsukaid on veel alles
 
Sain üllatuse, nii öelda  asi peaks olema meeldiv, aga minule ebameeldiv,  kuna minu tervisele on kõik magus,  eriti maiustused, tervisele äärmiselt  ohtlikud ja tervistkahjustavad , olen ka eelnevalt seda öelnud kõigile oma sõpradele ja sugulastele,  et minule palun maiustusi mitte saata, aga inimesed ei saa lihtsalt aru, ega mõtle, enne, kui teevad.

 

 Kuulge saage ometi aru - te ei saada ju joodikule pudelit viina, ega sellele inimesele kes tahab suitsetamist maha jätta- te ei saada ju talle  suitsupakki,  miks siis rasvunud inimesele   viite külakostiks kommi ? Pealegi, kui olen seda ju mitu korda  hoiatanud ja palunud , et ma ei soovi, et mulle maiustusi toodaks . 

Tekib tõesti tunne, et  soovite mu peatset siit ilmast lahkumist ja see juhtub tõesti rutem tänu teie maiustustele.   Ma ei käi ise poes ja need harvad korrad millal saan poodi on muud vaja osta midagi muud kui maiustusi ja ma kategooriliselt neid ei osta .

 Sellepärast ma olengi palunud , et ärge tooge ja saatke mulle komme,  kuna kui need kommid ei jää pidama kusagile kaussi või lauanurgale- vaid ma söön nad ära,  olen proovinud ka prügikasti visata, aga  ei tule sellega toime .  Kui mul on kommid kodus siis  nemad kiusavad mind niikaua, kuni olen nad ära söönud ja  minu rasvkude kasvab, midagi  muud  nad minule ei tee.

 Kas siis tõesti  üle 50 aastasele naisterahvale pole midagi muud  saata,  kui kommi, mida ta süüa ei tohi ? Võiks ju oma fantaasiat arendada  ja midagi nutikamat  välja möelda mis ei kahjustaks  minu tervist .

 Kui teile endale kommid ei maitse, siis ei pea neid minule saatma või tooma,  teie sellest peenemaks ei muutu, aga mina paksemaks küll .
Te ei taha neid minema visata - saan aru, kahju - aga minust teil pole kahju ?
 Andke siis mõnele väga peenikesele inimesele, kellele nad suurt liiga ei tee ja asi ants ..
Loodan et olete minust aru saanud !

Kusjuures olen siiani  pidanud kinni oma uusaasta lubadusest -süüa iga päev broccolit- ja see maitseb mulle,. Ma pole seda rohelist käharpead  kunagi oma elus enne  ostnud , söönud ja maitsnud olen mõni üksik kord  küll .  Kõige tervislikum on teda süüa toorelt, kuna siis saab kätte kõik tervislikud ained mida ta sisaldab . Kui aurutad või keedad siis kaloreid ei  tule palju, aga pole ka midagi kasulikku siis sellepärast üritan sööda toorelt  niipalju, kui  annab toorelt süüa .
Ärge söötke mind!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar