Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

13. apr 2013

Dokumendid korda

Käisin pildistaja juures . Kohe kohe saab minu vana passi kehtivusaeg läbi ja ma olingi selle nii ära unustanud ..  Nüüd muidugi päästab see, et mul veel ID kaart kehtib aasta aega. Sellega saan reisida kui vaja . Otsustasin teha ka Soome ID kaardi  ja selleks on vaja passipilti ... Siis olen otsustanud ka võtta Soome kodakondsuse- mille peale ka oleks võinud jauba tükk aega tagasi mõelda, aga kuna ei pidanud seda vajalikuks siis  jäi see ikka tahaplaanile ,nüüd otsustasin selle ära teha , kuna olen ikkagi otsustanud siis elam jääda.
 Selleks oli vaja täita 11 A4 lehte kõiksugu andmeid http://www.migri.fi/ panin aja kinni oma kohalikus Politseis ja kolmapäev lähen sinna siis vormistama asja ..
Passipilti läksin tegema taksoga ( mul on taksoteenus kui invaliidile ) , taksojuht oli väga sõbralik ja ütlesingi talle vale aadressi  kogemata, aga siis oligi hea, et eksisin, sain ka  teises vajalikus kohas käia .. tagasi tulin ka taksoga ... Nii saab köik asjad korda aetud ..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar